Klachtenportaal Zorg is een ervaren en professionele klachtenbehandelaar. Ze bieden een luisterend oor, vakkundige bemiddeling en onafhankelijk advies voor cliënten van en kleinschalige zorgverleners en zelfstandige zorgprofessionals bij een klacht. Klachtenportaal denkt ook graag mee bij lastige situaties met een cliënt wanneer het (nog) geen klacht is.
Een klachtenregeling die zorgt dat klachten goed opgelost kunnen worden.
Een klacht over u als zorgprofessional kan een enorme impact hebben. Het bemoeilijkt niet alleen de werkrelatie met de cliënt, maar een klacht druist ook in tegen alles waar u als zorgverlener voor staat: goede zorg leveren.
Een misverstand ligt altijd op de loer, dus ook de meest ervaren zorgverleners kunnen ineens geconfronteerd worden met een klacht. En dan? In een klachtenregeling laat je vastleggen, hoe een cliënt een klacht kan indienen en hoe deze worden verwerkt. De client kan makkelijk de route vinden om een klacht te laten behandelen en Klachtenportaal Zorg ondersteund beide betrokkenen onafhankelijk.
Als ZZP’er in de Zorg ben je verplicht een klachtenregeling te hebben. Deze verplichting vloeit voort uit de Wet kwaliteit, klachten en geschillen Zorg. Om jouw als ZZP’er in de Zorg zoveel mogelijk te ondersteunen, is Groei in je Werk! een samenwerking met Klachtenportaal Zorg aangegaan! Als je een lidmaatschap bij Groei in je Werk! afneemt, krijg je 10% korting op de jaarlijkse kosten bij Klachtenportaal Zorg! En je hoeft de inschrijfkosten niet betalen.
Lees hier meer over een lidmaatschap bij Groei in je Werk!